Content Marketing tematem Akademii Biokuriera na Natura Food 2015

Tradycyjna reklama nie musi być jedynym sposobem na promocję Twojej ekofirmy. Interesującą alternatywę stanowi marketing treści (content marketing). Przydaje się on zwłaszcza firmom z branży ekologicznej, dla których wyzwaniem jest nie tylko sprzedaż, ale także edukacja klienta. 

Zapraszamy na kolejną Akademię Biokuriera, którą poprowadzą Adam Turowiec (specjalista d.s. marketingu internetowego z I-nnovation) oraz Karol Przybylak (redaktor naczelny i wydawca serwisu biokurier.pl).

Akademia odbędzie się w trakcie Targów Natura Food. Start 3 października o godz. 11. Można się już rejestrować (liczba miejsc ograniczona):  Formularz rejestrcyjny: akademiabiokuriera.evenea.pl

Program:

Czym jest content marketing? Dlaczego warto się nim zainteresować? (K. Przybylak)

- definicja

- znaczenie content marketingu

- treść to nie tylko słowa (o ikonografikach, video etc)

- skuteczność content marketingu

- case studies

 

Bez planu ani rusz. Budujemy strategię content marketingową (A. Turowiec)

- podstawowe elementy strategii

- wyznaczanie celów / odbiorcy / kanały komunikacji (nie tylko online) – puzzle, które musimy dobrze poukładać

- content marketing a automatyzacja i personalizacja marketingu – duży wysiłek, wymierne rezultaty

- content marketing a reklama – dlaczego razem?

 

Jak Tworzyć interesujące treści? (K. Przybylak)

- dobór tematów i słów kluczowych

- znaczenie tytułów i nagłówków

- nie tylko słowa. Obrazy, ikonografiki, video

- przydatne narzędzia

 

Niech Cię dostrzegą. Promocja treści w praktyce. Możliwości i dostępne narzędzia (A. Turowiec)

- inspiracje i poszukiwanie

- zbieranie danych i informacji

- organizacja treści i pracy

- tworzenie treści

- dystrybuowanie treści i ich promocja

- monitoring i analiza