Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je? Jak zamienić ideę w biznes. Nowe szkolenie

Serdecznie zapraszamy na szkolenie Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je? Jak  zamienić ideę w biznes.

Szkolenie skierowane jest do osób zamierzających rozpocząć dziąłalność produkcyjną lub handlową na rynku żywności ekologicznej.  Poprowadzą je:

Karol Przybylak – redaktor naczelny Biokuriera – pierwszego periodyku na rynku polskim poświęconemu tematyce ekologicznej. Ceniony ekspert w zakresie budowania procesów komunikacji, promocji i reklamy na rynku produktów ekologicznych. Organizator wielu szkoleń i seminariów poświęconych branży ekologicznej.

Mariusz Florek – niezależny konsultant w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. W ciągu blisko 20-letniej działalności zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych, w tym kilka w branży spożywczej. Współwłaściciel firmy produkującej żywność ekologiczną.

Każdy uczestnik po szkoleniu będzie potrafił / wiedział:

  • jak wygląda proces certyfikacji ekologicznej
  • jakie są aktualne trendy i prognozy dla rynku żywności ekologicznej
  • w jaki sposób regulowane jest powstawanie produktów BIO
  • jak wdrożyć ekologiczną produkcję w firmie
  • w jaki sposób promować ekoprodukty

Program szkolenia:

1. Eko-rynek w pigułce
• Ekologiczna produkcja rolna
• Przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
• Certyfikacja i kontrola produkcji
• Znakowanie produktów ekologicznych (BIO, EKO, znaki graficzne)
• Wymogi prawne regulujące przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego

2. Eko-rynek w liczbach
• Polski i światowy rynek produktów ekologicznych
• Struktura eko-rynku w Polsce
• Badania konsumenckie
• Najważniejsze trendy rynkowe

3. ABC certyfikacji z punktu widzenia producenta produktów ekologicznych
• Audyt „0”
• Przygotowanie firmy do audytu
• Niezbędne dokumenty wymagane przy audycie (przykładowe wzory)
• Podwykonawstwo
• Produkcja konwencjonalna i ekologiczna – organizacja logistyki w przedsiębiorstwach wytwarzających produkty ekologiczne i konwencjonalne

4. Organizacja procesu sprzedaży produktów ekologicznych
• Projektowanie i wprowadzanie na rynek eko-produktów
• Proces ustalania cen sprzedaży
• Budowa kanałów dystrybucji
• Sprzedaż zagraniczna

5. Efektywna komunikacja i marketing produktów ekologicznych
• Wykorzystanie mediów do komunikacji z odbiorcami końcowymi
• Projektowanie treści przekazu reklamowego: dobre przykłady komunikowania walorów użytkowych i jakości produktów.
• Promocja sprzedaży.
• Najważniejsze wydarzenia na rynku eko-produktów
• Targi, konferencje

6. Podsumowanie, pytania i dyskusja.

Miejsce szkolenia: Hotel Brzoza k/Bydgoszczy

Termin: 1 marca 2018r., w godz. 9.00 – 16.45

Inwestycja w szkolenie (dla 1 osoby):

535 zł netto + podatek VAT (658,05 brutto) – przy wpłacie do dnia 31.01.2018r.

595 zł netto + podatek VAT (731,85 brutto) – przy wpłacie od dnia 1.02.2018r.

Ostateczny termin zapłaty: 28.02.2018r.

Koszt szkolenia obejmuje: przerwy kawowe, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Zapisz się już teraz. Liczba miejsc ograniczona

WORD: szkolenie_2018_03_zgloszenie

PDF: szkolenie_2018_03_zgloszenie