„Skuteczna sprzedaż w ekosklepie. Jak to zrobić w czasach ekspansji sieci?” – debata w trakcie Targów Natura Food

Dobór towaru w ekosklepie, obecność ekosklepu w internecie, jak zlokalizować ekosklep, w jaki sposób ułatwić do niego dostęp, czy programy lojalnościowe mają sens, świeże produkty? Bolączka czy przyszłość, sprzedaż w internecie i stacjonarnie. Jak i czy je łączyć? – to tylko niektóre z tematów, na które wypowiadać się będą uczestnicy panelu dyskusyjnego Skuteczna sprzedaż w ekosklepie. Jak to zrobić w czasach ekspansji sieci?

Czytaj dalej

Niech o Tobie usłyszą, czyli skuteczna komunikacja eko firmy – Akademia Biokuriera na Natura Food 2014

Akademia Biokuriera 2013

Na tegorocznej Akademii Biokuriera skupimy się na wyzwaniu jakim jest skuteczne dotarcie z informacją o jakości i smaku naszych produktów do potencjalnych odbiorców. W tym celu wykorzystywać można techniki z dziedziny pr i komunikacji z mediami tradycyjnymi, ale także współpracować z bloggerami i aktywnie działać w mediach społecznościowych.

Czytaj dalej