Marketing produktów ekologicznych – zapraszamy na szkolenie

Jak wygląda proces certyfikacji ekologicznej? jakie są aktualne trendy i prognozy dla rynku żywności ekologicznej? W jaki sposób regulowane jest powstawanie produktów BIO? Jak wdrożyć ekologiczną produkcję w firmie? W jaki sposób promować ekoprodukty? Na te pytania odpowiemy podczas szkolenia  „Marketing Produktów Ekologicznych”, które odbędzie się 23 maja 2019 w Warszawie oraz 30.05.2019 w Poznaniu

Trwające ok. 4 godziny szkolenie poprowadzą:

Karol Przybylak – redaktor naczelny Biokuriera – pierwszego periodyku na rynku polskim poświęconemu tematyce ekologicznej. Ceniony ekspert w zakresie budowania procesów komunikacji, promocji i reklamy na rynku produktów ekologicznych. Organizator wielu szkoleń i seminariów poświęconych branży ekologicznej.

Mariusz Florek – niezależny konsultant w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. W ciągu blisko 20-letniej działalności zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych, w tym kilka w branży spożywczej. Współwłaściciel firmy produkującej żywność ekologiczną.

Program szkolenia:

1. Żywność ekologiczna. Prawo, certyfikacja, znakowanie.

  • Ekologiczna produkcja rolna
  • Przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
  • Certyfikacja i kontrola produkcji
  • Znakowanie produktów ekologicznych (BIO, EKO, znaki graficzne)
  • Wymogi prawne regulujące przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego

2. Eko-rynek w liczbach - Polski i światowy rynek produktów ekologicznych

  • Struktura eko-rynku w Polsce
  • Badania konsumenckie
  • Najważniejsze trendy rynkowe

3. Organizacja procesu sprzedaży produktów ekologicznych

  • Produkcja konwencjonalna i ekologiczna – organizacja logistyki w przedsiębiorstwach wytwarzających produkty ekologiczne i konwencjonalne
  • Znakowanie produktów ekologicznych
  • Podwykonawstwo
  • Projektowanie i wprowadzanie na rynek eko-produktów
  • Proces ustalania cen sprzedaży
  • Budowa kanałów dystrybucji

4. Efektywna komunikacja i marketing produktów ekologicznych

  • Wykorzystanie mediów do komunikacji z odbiorcami końcowymi
  • Projektowanie treści przekazu reklamowego: dobre przykłady komunikowania walorów użytkowych i jakości produktów.
  • Najważniejsze wydarzenia na rynku eko-produktów
  • Targi i wydarzenia branżowe

5. Podsumowanie, pytania i dyskusja

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE